Elefanter

Fattar inte.... Allt blir aldrig som planerat. Jag och mamma hade planerat att äta pizza idag men istället kommer hon hem med nån thai-smörja som luktade och smakade skit vet  inte ifall jag kommer överleva natten för känns som att min mage vänder på sig........... håller nog på att spy.
Har förresten tränat på gitarren idag just nu går det ganska  så där... Blir nog bättre inom loppet av några månader. Har ju inte spelat på typ ett år D: weird iknow!!!


Ska föresten färga håret snart och sätta i extensions. Så love to that lixom!! ända problemt är ju lixom att jag inte vet vilken färg(vilken osis..?) Är verkligen så trött på den extrem röda färgen och att behöva färga det efter var tredje tvätt och bleka utväxten varannan vecka... Funkar inte, rädd att håret trillar av när som helst! Så funderar på att inte bara färga allt svart... eller inte.


Funderar på färgerna som är i ringade... Men den dära lila lockar nog mest, fast känns så mainstream typ alla har börjat köra på de nu...... Men den mörk-vinröda är verkligen vacker kommer känna mig som om jag är med i någon romantiskt-drama-film typ eller rättaresagt mitt hår kommer känna sig så ;)
Ni som kollar kan ju säga vilken färg ni tycker är finast, och kom inte med några:''varför kör du inte med din naturella hårfärg'' för att om jag ska göra det måste jag raka av mig allt av det lilla hår jag har kvar. Så inget naturellt här inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0