vill bara

Har en jobbig ångest just nu :c fyller år om mindre än två veckor och då sticker jag t London men efter allt som håller på att hända där börjar jag bli lite orolig lixom. Jag vill ju kunna vara ute på gatan utan behöva vara rädd att nån ska kasta stora stenar på mig, eller värre skjuta ner mig :C
Vet inte vad jag ska göra har jobbat hela sommaren för att få ihop pengar till resan och nu kanske det inte blir nån.......... Asså åååå JAGVILLDÖ.nu. fast nää. Men jag vill verkligen åka dit har saknat london så oerhört i ett år nu. ska vänta och se om det lugnar ner sig. Men om inte så får jag väll skjuta upp resan t typ oktober eller nått sånt. Annars sticker jag t egypten eller paris eller tokyo.. Åh tokyo skulle vara så jävla tufft och ballt jue! :D


bjuder inte på nått idag för jag ser sjuk ut.. kanske för att jag ee sjuk men men ska spela minecraft nu ha det alla smurfar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0