Imorgon slutar ALLT

Ja det är trist men sant imorgon slutar sagan för mig, ska se den sista Harry Potter potter filmen(och ja jag är för lat för att skriva hela namnet...) Nej men sitter nästan och gråter floder på grund av det. Man har ju faktiskt vuxit upp med Harry, Ron och Hermione sett hur de har vuxit upp och hur de har utvecklats som häxor och trollkarlar. Blöö visst jag har så klart redan läst själva boken typ 4 gånger men nej usch det va en annan sak det klart jag grät as mke. Men att man kommer se allt  på en stor monsterduk tsm med en massa vänner man kännt i hela sitt liv. Nej nej nej!
Bestämde att inte läsa vad tidningarna skriver utan att bedöma allt själv, fast av rykten som jag har hört så kommer det var mest som ett stort krig. SUPÄÄÄÄÄÄR SPÄNNANDE, dör.

 Bjuder som vanligt på en schliten bild på mig! Ha en bra kväll nu ska jag fortsätta på mitt Harry Potter maraton.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0