När jag..

Städade vinden idag mm fullt med vackra spindlar och allt. Hittade ett gamalt anteckningsblock iallafall. Från när jag va runt kanske 7-8 år. Där stod det en massa fint och jag fick en massa flashbacks vissa va fina andra va huhu nej sånt där töntigt får nån annan skriva om. Men hittade min ''framtids'' plan den va typ såhär, Att när jag var liten ville jag verkligen göra min egna radiokanal som bara sände svensk musik. Låter wierd men sant det va på grund av att jag inte fattade vad de sjöng när jag hörde en låt på engelska. Tyckte att engelska va en fuul version av svenska(vet jag va exxxtremt efterbliven ;/) Hade planerat allt det skulle heta svenskradiomusik med Marry och en gång i veckan skulle folk få tävla om att vinna Carolas nyaste album!(what the fudge was i thinking)
Men typ mer än så stod det inte så kan inte dra ut på de. Men vem vet mitt kall kanske är att göra min egna svenskamusik radiokanal..
Fast nääääääää!8D

Nu är jag iallafall nere från vinden och ska snart gå och typ köpa nått gott till ikväll för då kommer Ludde och Steffi hit för fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys! Vi ska se på i am number 4 eller nått låter.. kul

Bild på mig idag..


Tröja- gjort själv(stooooolt ofc)
Löshår- Lånat från big-sistaaahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0