perfekt dag.

Allt var perfekt idag, kom en timme till bion innan filmen skulle börja så vi fick vänta där ett tag men sällskapet va bra så det va inte så farligt. Men när vi skulle gå in började jag nästan att gråta. När vi suttit ner på våra platser  fick jag gåshud fett töntigt jag vet men eyyy i was born a Harry potter-fangirl så jag beter mig som ett! Men ska inte skriva så mkt om själva filmen utan låter er gå och kolla och se vad ni tycker om den själva. Men av mig får den 5/5 kvastar;) Sedan åkte vi och åt på en verkligen riktigt mysig liten thai resturang! Egentligen är jag inget fan av thaimat men men ibland får man skippa hamburgaren och äta något som anses mer ''nytigt''.
Men nu går vi in på nått kanske inte så viktigt men men så här såg jag ut idag,




Ha en bra kväll! Nu ska jag äta röda vinbär med glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0