MYS dagis

Det va en fin kväll igår fast Steffi inte kunde komma, Hon hade ätit nått dåligt och kom inte ut ur toan på hela kvällen. Men jag och ludde hade det riktigt trevligt och efter filmen stack vi ut och träffade upp ett gäng med cooolingar. Men iallafall vaknade ganska sent och hade ganska ont i huvudet :( Haha ludde jag kommer alldrig vara med dig och dina vänner igen! (skämtosido)

Men idag hade jag bestämt mig för att ha en mysig liten hemma dag :D
Blev att spela ett utav mina absoluta favoritspel Final Fantasy. Pappa kom hem från jobebt igår med 2 två nya spel ett utav dom va ff13 det andra va nått halo spel (som jag också älskar) Men har spelat hela dagen och nu börjar jag att bli uttråkad och vet inte vad jag ska göra :( Kanske åker till havet eller någon avlägsen sjö och badar. Eller åker till slottsskogen och leta efter Narnia<3 fast nä nu vet jag vad jag ska göra. Ska kolla på den nyaste naria-filmen. Vi har haft den hemma ett tag fast inte riktigt haft tiden och lusten att kolla på den.

Så här ser jag ut idag.



satte upp mitt hår och märkte att det såg ut som att jag hade väldigt kort hår! Ttivs i det så vem vet kanske klipper.

åter kommer sen med en rolig nyhet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0